Till mamma! ;]

Hej :)
Efter jag kom hem från en tre timmars fristående ( har äntligen lärt oss hela ), så tillbringade jag min tid framför olika slags dataspel. Haha, det är fortfarande lika kul! Och friståendeträningarna måste jag säga är ovanligt jättekul! Verkligen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har inte mycket att roa mig själv med. Kanske läsa nåras bloggar, annars har jag ingen aning. Och om min mamma läser det här inlägget, så kanske du har tänkt på punkter och komman! Tihii, jag tänkte på det under hela inlägget, att man måste tänka varje gång man skriver på datan? :D
Ha en bra fortsättning på dan, Johanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vilka fina punkter och komman ;)

2009-02-14 @ 19:42:54
Postat av: Julia

HAHAHHA , så säger mina föräldrar också att jag ska göra ! Det är fett omöjligt. :D<33

2009-02-14 @ 21:14:50
Postat av: Johanna

haha, aa jag vet :)<33

2009-02-14 @ 21:24:14
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0