13 år idag då :)

heej alla fina människor ;)
haha väcktes idag tidigt .. hahaha , jag var ju då ingen vacker syn :D
men i alla fall , jag fick ett paket i år .. å det va en : digitalkamera ! ^^ yeeey mee ! även fast det inte var många paket , så är jag nöjd med dagens uppväckning ;)
Skolan idag var ju då första på hela den här terminen . å eftersom att jag nte hade sån tur i år så fyller jag år på en torsdag . å då slutar vi klockan tre -.- vad ska man säga liksom !?
fast även känner jag mej ganska pigg , konstigt nog :D  inget mer å säga om min dag idag :D kommer vell flera inlägg senare på dan , bilder också I think :D
PUSSHEEJ // johanna




skulle då hitta nån kul bild på mej som jag kunde bjuda på , men den här va den ända jag hittade . kan vell kalla den här för dagens bild , å hoppas att alla kan ta den som muppbild ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0