bara för att jag älskar att fota / mitt liv som orm

Heej , jag har kommit fram till det här massa gånger , jag älskar att fota . Jag håller på me den hela tiden !  Det är verkligen askul , och för er som inte har nån egen . Köp eller något . Kan ju bli en ny hobby ^^


Idag när jag Julia och Clara skulle gå ut med zingo på lunchen så började jag då plötsligt asgarva . Och såklart fattade Clara å Julia inget . Tillslut fick jag fram att jag tänkte på hur jag skulle se ut som orm .Hahah , snacka om kul tanke (?) Så jag började beskriva hur jag såg mig som en orm , den skulle Julia rita på paint exakt hur jag beskrev mig , så kolla gärna i hennes blogg , kan ju va bra med ett gott skratt :D ( http://juliaissaying.blogg.se/ ) Och såhär ser jag då Julia som en orm ;



jaa , lång å grön med stort gult huvud , eftersom att Julia är såååå smart ( HOST HOST )
// johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0