dagens första

Haaj :D
Dagens första inlägg då ! Nu sitter jag framför datan och är förkyld . Haha , kul va (?) neej !
Idag har jag haft no-provet * köttbullens väg genom kroppen * det fånigaste provet jag haft på länge ;) Men jag får vell hoppas att det gick bra , eftersom att jag pluggade halft ihjäl mig ! I kväll är det tråning igen , så vänta er inte massor av inlägg !
Nu när jag kom hem så kom mamma å pappa upp med mina skidor å pjäxor . Vi ska nämligen åka skidor med klassen . Haha inte så konstigt att förstå ^^ Men min hjälm satt ju inte sådär jättebra . Så om det är nån snäll liten ponke som kan tänka sig att låna ut en större skidhjälm till mig så tar jag den hjärna ;]
Tyvärr blir det nog inte dagens outfit , eftersom att jag körde på mysstilen , å den är ju inte så kul att se :D Jag hade i alla fall mjukisbyxor , V-ringad tröja från Gina å ett linne under det :D Plus mina sköna ridstrumpor som jag använd en gång i tiden !
Puss // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0