OUTFIT.

Förlåt för den dåliga uppdateringen för : dagens outfit !
haha jag bestämde ju att jag skulle göra det ! men jag har ju liksom glömt det nu när skolan börjat å allt . men jag lovar att jag ska börja med det . dagens outfit va ju inte sådär jättefin .. hade mest "myskläder"
men jag ska lägga in i alla falla , precis som jag lovat ! ;D


brunt linne me tryck : H&M
mörkblå mjukisbyxor : skolan (?)
rosa hello kitty strumpor : H&M

men nu ska jag lägga mej å kolla på tv eller nåt !
godnatt  , puss // johanna


Kommentarer
Postat av: clara

haha asså jag bara provar om jag kan sånt här :) <33 heej johanna ?

2009-01-11 @ 15:21:36
Postat av: Anonym

hihi, dt funka ju bra ;)

2009-01-11 @ 15:22:21
Postat av: Sofia

haha , aa duktigt clara :)<33

2009-01-11 @ 19:05:49
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0