Hela dan

Hääj :D
Nu är klockan 20.58 å nu är jag snart klar , jag har rensat heeeeeela mitt rum plus förrådet . Och eftersom att det här har vart en så lång dag , känns det som om det ska va skola i morrn . Å sen så fick jag reda på att : neej , det är lördag .
Och då blir man såklart lycklig :)
Snart kommer jag lägga in bilder om resultat av städning , plus foton på andra saker som jag hittade i lite lådor när jag rensade mitt rum . Men nu ska jag få en toblerone *stavning* . För mormor å morfar kom hem från nån stans idag , dom har vart utomlands , då fick vi lite godis :D
Juste glömde en sak , mormor fyllde år i Torsdags . Så Grattis kära mormor . <33
Puss // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0