Igen

Johanna säger:

Hahahaha , aa så typiskt mig assssååå

Johanna säger:

varför 1337 eliiit ?

❶❸❸❼ eliiit säger:

det e bara en saak

Johanna säger:

ahaa , fattar


JULIA | säger:

aha okej


JULIA | säger:

haha

Johanna säger:

mohahah , så nu vet bara jag att det är en sak

JULIA | säger:

.. och jag smartass

Johanna säger:

hahaah , vaa hur !?


Johanna säger:

haha på min sida står det såhär efetrsom att jag har tänkt till lite igen ; personlighet : johanna gillar:Julia å Clara

hahhaah var jag inte ´smart?

JULIA | säger:

joooo

Johanna säger:

mohahahah , man har ju sina ljusa stunder

JULIA | säger:

när lampan tänds hos johanna yes ,

Johanna säger:

hahah det här åker direkt till blogg vettu

Plus massamassamassa smailisar :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg :)

2009-01-31 @ 12:37:36
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0