Johannas fantasi suger

Ha !
Asså jag skulle ju hitta nån kändis som jag skulle ha , men nej nej . Min dåliga fantasi stoppade mig . Jag kom inte på en ända som jag skulle kunna ha på bloggen . Fast sen så kom den tillbaks så jag fick den lysande ideen om att den första som kommenterar det här inlägget . Får säga en kändis som jag ska ha . Smart eller ?
Ni får skriva vilken ni vill , å ajg kommer ta den ! :D hahah det kan ju bli spännande , i alla fall om Julia kommenterar ;]
Men jag får vell dra tillmed nåt annat kul , dagens bild kanske ?



Yeehy , Rena konsten baaaah ! ^^
//johanna


Kommentarer
Postat av: Julia

TAHAHHA , hur kunde du veta att det va jag som skulle kommentera ? :o

2009-01-20 @ 19:20:43
Postat av: Johanna

haha , skojaru eller ? :)

nej men jag visste nog när du hade chansen så skulle du nog ta den :D

2009-01-20 @ 20:45:18
Postat av: julia <33

haha, ta carola XD <3

2009-01-20 @ 20:46:41
Postat av: Johanna

hahahahahah , okeej ! :D

ska bli :)<33

2009-01-20 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0