Johannas Måndag :)

heej gott folk (:
vaknade typ klockan halv tio idag , jag är stolt ! för asså jag måste börja vakna tidigt för snart är det skola ! å man måste ju vänja sej :D  känns konstigt att säga det , men jag längtar nästan lite till skolan .. alla vänner å så . för ni ska bara veta hur tråkigt jag har haft det på dagarna den senaste tiden på lovet ! men skolarbetet kan jag ju gärna tacka nej till ;)
när jag vaknade så väckte jag mina syskon , eller dom va ju redan vakna ! å vi gjorde scones till frukost :D härligt härligt !
senare åkte vi till optikern för att sofia skulle göra nån sak med hennes linser . men i alla fall . sen åkte vi till barkaby för att byta ut en bok som jag fick i julklapp som jag redan hade . istället blev det : Simon & Sophie . den värkar bra i alla fall ! å efter det så åkte vi till willys som var den plats vi skulle till :D där storhandlade vi , för er alla som ville veta (?) hahhaah :D
Men sen åkte vi ju då hem ( såklart ) pappa hade sagt att vi skulle städa hela huste också .. men eftersom att jag har världens bästaste pappa så slapp vi det ;D
slut för denna gång .. kanske lägger in dagens bild snart ^^
Pusselimuss // Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha du vill inte veta när ja vaknade i morse. :)<33

2009-01-05 @ 18:40:39
Postat av: Johanna

haha okeej , då kan du behålla det för dej själv :)<333

2009-01-05 @ 19:30:33
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0