Johannas :

Hej :)
Jag funderar på att kanske klippa mej .. för ni vet ju nästan alla att jag har lockigt hår ! å jag gillar inte den frisyr jag har för då blir mitt hår helt knäppt ;D
a , så jag kanske ska klippa till axlarna eller nåt sånt . å färga det mörkare ^^ alla som tycker det låter bra kan ju gärna skriva det i kommentar !
Egentligen så hade jag tänkt att nån gång lägga in en sån där sak : saker ni säkert inte visste om mej ..
men sen kom jag på att jag inte har nån idee vad jag ska skriva :D haha kan man bli mer intligent ?
Just nu sitter jag på rummet framför datan å lyssnar på min pea låt . å sjunger såklart med :D hahah å jag lovar ingen vill höra det just nu när det är morron :D hahahahhaa !
Inget mer för denna gång..
Hare gött // Johanna

Kommentarer
Postat av: julia

JAAAA :) det låter som en perfekt idee tkr jag . :)

2009-01-04 @ 17:56:28
Postat av: Johanna

hah braaa :D<33

2009-01-04 @ 18:04:57
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0