klar (?)

heej , just nu skulle jag vilja kunna säga att jag är klar med läxorna , men nej nej ! Den här veckan har miljoner läxor , å jag överdriver inte! Knappt i alla fall . Men asså jag pallar inte så här mcyket läxor . Nu har jag gjort franskan , lite på engelskan men jag måste fråga min lärere lite mer om den , skrivit en uppstatts , matten .
och ändå har jag No som vi ska ha prov på onsdag , lite mer på engleskan ( som sagt skulle jag fråga im lärare om det ) och så ska jag öva på en redovisning som jag ska gör med julia på fredag ! Herre min gud , det är asmycket enligt mej !
Fast vem tycker det är intressant att få reda på mina läxor egentligen ? Så jag slår till med en bild så kan ni vara glada efter det här inlägget :D för vem vill lägga sig i i andras läxor ? hahah , ^^
// johanna



modell : Sofias glass
fotograf : Johanna
:D

Kommentarer
Postat av: Siri

Heej Johanna Siri här!

Det där ser helt sjuuuuuukt gott ut!!! Muuuuums.....

Kanske ses!

2009-01-21 @ 15:57:28
Postat av: Johanna

Heej ;) haha aa jag vet

hoppas det i alla fall :)<33

2009-01-21 @ 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0