plugg plugg å ännu mer plugg

OMG ! Nu har jag pluggat ihjäl mig till provet jag ska ha imorrn . Måste gå igenom det igen så jag inte glömmer bort det ! För det kan ju bli så iblnd ( när jag säger ibland menar jag rätt ofta )!
Men nu ska jag få er på bättre tankar .. ähh , aa men dom kan jag vell komma med sen när jag kommit på dom ;]
Har sett i massor av bloggar att dom har lagt in dagens kändis eller något sånt där kul :D Och eftersom att jag vill ha min blogg ännu mer intressantare så ska jag börja med det tror jag . Fast jag vet ju inte hur långt det löftet håller ! Men försöka kan man ju alltid .
Men idag kommer då såklart dagens outfit , kanske nåra bilder å youtube klipp , och då någon kändis jag känner för :D Tahaa // johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0