rubrik

nu är jag ca så här stolt [                                                             ]
eftersom att jag har gjort mina läxor , och matte fast jag inte behövde , ? vad ska man säga liksom , pluggis ? men vi har prov i morrn , å det var därför jag gjorde engelska också :D ingen aning om hur det kommer gå , najs or bajs thats the fråga  [ wannabe julia ] ^^ idag är det ingen träning för min del så jag kommer nog skriva lite fler saker idag än vad jag gjorde igår !
HAHAHAHA ! det va kuuul igår på träningen , eller i alla fall tyckte jag de , för min tränare sa fåånigt !!! hahhahaa hör ni inte hur kul det låter !? det är ju världens fånigaste ord ! men men , det är nog bara jag å julia som tycker de ;)

och nu ska jag göra en alexander ;
- det är är johanna humor : Björn Hugo .. hmmmm , ( räknar på fingrarna (?) ) HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH !  det blir , , , eller vänta ( räknar på fingrar igen ) å sen ba : neej , kommer inte ihåg !

säämst ! han tyckte han själv var jättekul när han sa så ^^
nu hade jag tänk att logga in på bloglovin å se om det är nåra som jag prenumererar på som har skrivit ,
hare bra alla ! // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0