såhär ska dagen sluta ;

jag tror nog att det här blir sista inlägget för idag , om jag inte har baaajstråkigt . så jag kan ju säga hur det ska fortsätta !
snart (efter det här inlägget) ska jag duscha :D sen blir det säkert mat , kyckling pommes å tzatsiki ! det är asgott . sen så bli det kanske tv innan jag ska lägga mej å sova min skönhetsömn innan skolan . (-.-)
mer än så blir det inte , men nu ska jag duscha , å idag hade jag inte tänk ta kort på min outfit , för det blir vell bara pyjamas , jag loovar att jag ska ta i morrn ;)
men nu ska jag duscha ( har typ sagt det tre gånger ) :D hahah , heejdåå
PUSS // johanna


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAH :D

2009-01-12 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0