32 saker ni kanske inte visste om mej .

1. Jag hatar skräckfilmer
2. Första gången jag åkte flygplan var när jag va 9 -10 år .
3. Blev bort tappad på bussen när jag va liten å skulle till en teater med dagis !
4. åkt polisbil för att kunna komma hem efter det som hände på bussen .
5. senare va ajg med i tidningen å dom skyllde på mamma .
6. när jag är ensam ( kan vara varsom hälst ) så sjunger jag . eller om jag hör en låt som jag kan , då sjunger jag ALLTID med , även om det är massa folk omkring mej .
7. när jag va liten ville jag bli prinsessa eller brevbärare .
8. jag sover bättre när jag lyssnar på musik eller nåt .
9. jag sover till klockan 11-12 när jag har möjlighet .
10. jag har haft 2 kaniner , 2 katter å sex marsvin . vi sålde alla alla förutom två marsvin som vi har kvar !
11. en sak som jag önskar mest är att få tillbaks mina katter ,
12. även fast jag inte va så busig när jag var liten så hände alla stora saker mej ! ( t.ex att jag fick en stor byrå över mej )
13. jag har gått på gympa sen jag var 5 år .
14. gått i bromma gymnasterna , hammarby gymnasterna , bromma igen .. å nu järfälla gymnasterna .
15. är totalt urkass på bollsporter !
16. färgat mitt hår tre gånger å ska snart färga igen .
17. har en syster som klagar på att jag alltid sitter vid datan !
18. sminkar mej inte i skolan , men oftast på fester .
19. känd som : tjejen med torrast humor ;)
20. jag har bara vart i : Riga , frankrike , paris ( en annan gång ) , Cypern , spanien , london å turkiet .
21. vi bilade ner till både Paris å Frankrike . ( hahah två olika gånger )
22. jag vill åka till hawaii och new york .
23. jag älskar våren då man ser att snön smälter bort :D
24. jag har precis märkt att jag gillar å fota !
25. favorit sången är nog hallelujah .
26. har ingen speciel favortit film , men jag gillar hur man blir av med en man på tio dar :D
27. jag gråter varje gång jag kollar på titanic . ( jag vet , konstigt va ? )
28. jag har minst rum av alla fyra barnen .
29. den 8 januari har jag haft min mobil i ett år .
30. lyssnade just på låten : Bajsa .. gjord av ; Tampong Tomtarna ..  ( hahah fick den av min syster )
31. jag gillar att ha städat rum , men jag hatar att städa !
32. jag är kittlig överallt , specielt när pappa kittlar mej :D


Haaha , fick äntligen lite ideer om vad jag skulle kunna skriva ;)
LOVE / Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Driv inte! jag har lugnt minst rum.

2009-01-04 @ 22:36:03
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha neeej ?

2009-01-05 @ 10:23:14
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Julia

Bra att veta . :)<33

2009-01-05 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0