+ shopping

som sagt ska jag på bio i morrn , å så smarta som vi är så hade vi tän´t att åka dit tidigare än kvart över fyra så vi hinner med shoping också . Jag har ju faktikst fått ett kort som jag kan handla upp :D Haha neej , men lite i alla fall , jag har inte köpt nåt på jätte mega lång tid ! Så det behövs . Jag ska i alla fall ha en plånbok och nån mysig stor tjock tröja (: MYYYS VÄRRE !Om jag ska vara ärlig så fick jag ideen av min lärare :O ! OJOJOJ !
Aja , hare bra alla människor , // johanna



Den här hade jag inte tänkt lägga upp med tanke på hur jag ser ut när jag skrattar (: Hahah ! Men palla bry sig , man måste ju vänja sig eftersom att jag skrattar mest hela tiden ! KANONKUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0