sjukling ida'

haai !
ledsen för att det inte blev nåt inlägg igår , men jag vakna sent gick sen på träning och resten av dagen slutade med huvudvärk "/
å det ledde ju då till att jag fick vara hemma idag , jag hatar att va sjuk ,  ! men hoppas jag mår bättre senare på dan så kanske jag kommer till skolan sen .
idag har jag knappt gjort nåt , rätt sjönt faktiskt . kollade på en tennis match , tills det blev för långtråkigt då jag satta mej här .. Jag kände mej tvungen att skriva , eftersom att jag inte skrev igår :D så ni inte trodde jag va död eller nåt (?) Bilder å sånt åker nog in i bloggen snart , för jag har naadaa annat att göra än att sitta framför tv:n å datan .. Å eftersom att jag redan har suttit framför tv:n hela morronen , är det datans tur nu ;]
Dagens outfit tror jag nog att jag nog att jag hoppar över idag me , eftersom att det är pyjamas ^^
Men ni kommer i alla fall kunna läsa flera inlägg idag !
Kramar // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0