Städning av förråd ida'

Heej , vaknade idag ( förvånade ? ) Åt sen frukost . Och snart , när mina andra syskon också vaknat är det dags att städa förrådet .. Ni ska bara veta hur det ser ut ! Typ *Hej kom å hjälp mig * Lägger upp bilder sen på , före å efter . Då kan ni ju får er lilla , vad det nu heter ..
Men förutom det så händer det inget kul idag , och i morrn blir det nya tag med träningen , och sen knappt nåt annat intressant . Så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga i morrn  . Men det kanske inträffar nååååt  intressant . Fast om jag känner mig rätt (?) Haha , så kommer jag nog skriva i alla fall . Man får ju alltid se :D 
Fast idag återkommer jag , ^^
Kramar // johannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0