Tisdag är det idag ;D

Hej , tisdag är det idag å jag har slappat hela tiden ... Jag vaknade klockan halv tio idag igen , å lika stolt idag me ^^
sen gick jag upp å åt frukost ! efter det så stannade jag kvar i köket å läste ut en bok , som jag bara hållt på med i en dag .. jag var då tvungen att sitta i köket eftersom att jag har lovat mej själv att vara mer med marsvinen å släppa ut dom .. så dom kan inte vara själva ute i köket . för asså jag hade släppt ut dom löst på golvet ;) men sen när mamma å pappa hade kommit hem ( dom hade åkt å köpt presenter till mej ) så kunde jag gå där ifrån :D
men sen fikade vi lite på sockerkaka som blivit över när pappa å ja bakade förut . samtidigt kollade vi på Polar expressen . ::D hahah fett kul ^^
sen så övertalade jag mamma att hon skulle klippa min lugg ! för hela håret orkade hon inte ;D  men tyvärr ingen hellugg för mej .. utan en 'större' snelugg . eller vad man ska kalla det .
efter det så satte jag mej då framför datan . haha det va det för denna gång :)
hihi skriver säker fler saker sedan ^^
KRAAAM // johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

klipper din mamma dej ? :O

2009-01-06 @ 20:29:01
Postat av: Johanna

hih aa :D<3

visst är det bar ! då kostar de inge att klippa sej

2009-01-07 @ 11:38:14
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0