tvåtusennio :D

Nu är det äntligen 2009 :) fast nu lät det som om jag längtat till det men jag har inte det ! bara kul med ett nytt årtal (?) :D
idag vaknade jag klockan halv tolv .. å jag somnade klockan tre . för vi kollade på en film som slutade ungefär då ..
ganska trött även nu .
I morrn ska jag Ida å Sofia kanske till stan . Men vi vet inte riktig ännu om det blir stan eller vällingby . jag ska i alla fall köpa ett par jeans från gina tricot för 500 . Fast dom betalar mamma för ajg behöver då jeans ..
å jag tycker att jag var smart där som köper dom innan jag fyller 13 ( 8/1 ) . för då ska jag få ett eget konto å jag betalr allt själv .. så , ganska smart va ? :D
Aja , ha ett bra 2009 år alla (:
Kram / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0