Skansen hela dagen!

Nu kom jag just hem från Allsång. Har vart där sen 7 imorse. Haha, alltså har jag, bella, mickan, emilia, malin, jenny, nora, karro och emma-gill (jag har inte glömt nån va?) suttit på en bänk i solen hela dagen. Snacka om att steka, vi va ju liskom tvungna att sitta på platserna så att ingen tog dom.
Sen klockan 8 när allt började va alla såhääääääääääääär taggade, vi ville ju såklart synas mest, haha så vi sjöng/skrek med i alla låtar även fast vi inte kunde dom. Ni kanske hörde oss i bakgrunden på den där gaffellåten, haha det va vi som skrek mest i alla fall. Kanske såg du oss i tv? Vi syntes massa gånger!
KRAM


Kommentarer
Postat av: E B B A

Haha! Jag hörde er när ni sjöng,eller det var några som skrek sjukt mycket! Det måste vart ni ;) men jag såg aldrig er.Eller kanske men det beror på om du hade plattat igår eller lockigt :)<3

2009-06-24 @ 11:20:31
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0