Är det inte otroligt? Jag är vaken.



Godmorgon..?
Jag vaknade av att Julia sa att hon behövde gå hem, hon ska typ på bio med kim, boman och clara. :) Vi får se om det blir nåt ikväll över huvudtaget för jag är verkligen så [                                              ] trött.. Men jag gick upp halv sex för att jag själv ville det.

Somsagt va vi först på en fotbollsmatch  (Kim spelade inte för han får inte för doktorn?) men i alla fall så va dom grymma! Herregud! Dom vann med massa-0. Sen åkte vi vidare till Salem och kollade på när han körde innebandy. Dom vann även där med 8-7!
Nu är jag föör trött, jag tror nästan att jag vart "övertrött" hela dagen! För att när vi sen kom hem va jag och Julia helt slut. Men nu ska jag sluta, KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0