Dresscode och dagen.

Hejsan.
Gick upp sjukt tidigt för att jag skulle ha tid, och som vanligt blev jag klar typ 40 min innan jag ska gå. Och då tänkte jag att jag kan ju passa på att blogga. :)
Idag så är det skola till 13.20 Sen ska jag hem och städa marsvinsburen (haha, intressant?). Klockan 5 åker vi till gympan, men idag kommer jag inte hem, vi ska sova över där i hallen och på lördagen så ska vi alla spela laserdome (stavning?). På lördags kväll ska jag hem till Julia för att fira hennes födelsedag, kommer bli askul! Sen på söndag så är det så att mamma har sagt att hon ska tona mitt hår, :) Jippiii!
Nu ska jag sluta snacka, ni får se dagens outfit istället.


Vitt linne, H&M
Randigt linne, Gina tricot
Jeans, Gina tricot
Grå tjocktröja, H&M (finns inte på bilden).
+svart jacka och vit halsduk.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0