Gamla tider.

Har kollat igenom lite gamla bilder. Haha, guuud vad mycket roligt jag har haft i mitt liv, allt skratt! Jag undrar hur gammal jag kommer bli eftersom att man säger 'ett gott skratt förlänger livet' och jag skrattar nästan hela dagarna :) Haha, jag kan uppfattas som flummig..

Nu sitter jag faktiskt och äter marsch. Förra året hade jag köpt massa såna från plygplatsen, och i en av dom hittade jag en mosad fluga! Jag höll på att äta den, fy faaaan vad skabbit det va!! Så vi ringde och klagade, vi fick typ 200 spänn i kupponger så att vi kunde köpa nya..? HAHA!

USCH! [- ursäkta dålig bild, tagen med mobilkamera..]
På grund av det där gillar jag inte marsch lika mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0