Jag har glömt en sak..



Gud vad glad jag blir av dom här bilderna, undra varför?


Förut när jag gjorde min design sa jag att en ny header skulle komma också. Men det har jag helt glömt bort. Hehe! Därför behöver jag nu hjälp när jag ska fixa en ny. För jag vet faktiskt inte vilken bild eller så jag ska ha.. Någon som kanske har lust att kolla alla mina inlägg och sen ta den länken med det inlägget där bilden finns i och skicka i en söt liten kommentar? (höhö, någon annan än jag som hängde med?) För jag behöver hjälp av er med någon bild. Har ingen fantasi just nu, kanske ni har märkt i mina senaste inlägg?
Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: j u l i a ♥

Tack så jättemycket gumman! :) <33333

2009-09-17 @ 21:20:58
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0