Jag ska göra läxor och sen sova.

Lalala, jag har ingen bild att lägga upp för lilla jag har bildbrist, lalala!

Jag måste verkligen ta och knäppa några kort jag kan lägga ut på bloggen. När vi va på skansen såg jag massa fina kort jag skulle kunna tagit om jag hade haft med mig min kamera.. OM!

Sitter och kollar i olika bloggar, har lite småtråkigt sådär. Ska snart läsa lite i en bok som är läxa och sen ska jag nog ta och lägga mig. Är ganska trött och vill vara piggare imorrn än vad jag va idag.. Höhö!

Vet ni vad jag har fått reda på? :O Snart är det skolfoto! Jag hatar verkligen skolfoton, jag vet aldrig hur jag ska le eller sitta. Jag har alltid velat stå upp men det får bara dom långa göra :/. Jag tror jag aldrig har blivit riktigt nöjd med ett foto. Hoppas jag blir det den här gången.
Men nu ska jag göra mina sysslor, HAHA! Pussar.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Hon kan inte göra det... :(

2009-09-10 @ 08:26:02
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0