Järfälla Gymnasterna tävlar, det är underbart!


Det är glädje'

Jag sitter och kollar på gamla tävlingsklipp (finns under musik och videos), asså jag kan inte beskriva känslan. Jag ryser seriöst i hela kroppen och glädjetårarna rinner. Att jag fortfarande har glädjetårar från dom tävlingarna, det va ju länge sen. Asså det är underbart! Jag sitter och hoppas på att det går bra när jag redan vet att ingen faller, jag känner känslan här hemma i stolen som jag känner när jag står där framför publiken och ska köra 1½ skruven. Det är som att göra det på nytt, om och om igen.
Och jag älskar det verkligen!


Kommentarer
Postat av: Emilia

visst ! :D , det är så grymt härligt (A) , man ryser när man sitter å tittar på dom , det är verkligen det bästa som finns att tävla , hihi :) <33333333333333

2009-09-12 @ 09:51:30
URL: http://emilianymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0