Johanna är en sjukling.


Haha, kommer ni ihåg den bilden?  
UUU, ser ni? Mina ögon är typ bruna, skulle det passa på mej?

Tjaaa!
Sitter och tråkar, är typ sjuk nu. Fick gå hem från skolan för att jag inte mådde bra. Så antagligen blir det en hemmadag för mig imorrn -.- Jag hatar det verkligen!
Ville bara skriva ett inlägg eftersom att klockan är kvart i sex och det ända ni har fåt är.. inget! Så ja, här har ni dagens första inlägg :) Nu ska jag ladda upp lite outfit bilder som idag är tagna med mobilen, eller vissa är det. Nu ska jag ta och göra lite saker på datan som jag inte riktigt vet vad det är ännu.
Hoppas ni mår bättre än mig, Kram på avstånd..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ehm.. ursäkta mig Johanna, men HUR ska man kunna se att dina ögon är bruna på den där bilden om bilden är svartvit?.... Du är ju dum :(

2009-09-24 @ 14:50:52
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Johanna, du är så ologisk!

2009-09-24 @ 15:03:48
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0