Massa massa snack om min dag.


Jag diggar skakbilder..

Heeej, lyssnar på green day och äter yoghurt ur glas. Roligt roligt.
Efter skolan så hängde jag med Kim och Johanna in till vällingby för att Kim skulle fixa lite saker.. :) Höhö! Direkt efter det åkte vi hem igen. Båda vi skulle ha träning.

I tidigare inlägg fick ni skolfoto outfit (?). Alltså hade vi skolfoto idag! Jag hatar det men sköönt att det är över. Jag fick tyvärr sitta ner, men jag hade tur för att två skulle få sitta på golvet. :S Jag antog att det va dom kortaste som fick sitta där, haha så jag ställde mig på tå och hade förberätt med papper i skorna. :) Tjihoooo, jag fick en stolsittplats längst ut.
Sen på ensamfotot fick jag faktiskt välja vilket foto jag ville ha! För jag sa att jag va osäker om jag skulle le med tänder eller inte. Dom ba: men det avgör vi. Men sen när korten va tagna kunde dom inte välja vilket som dom skulle ta, så jag fick välja själv.. :) Konstigt  nog tog jag det när jag log med tänder. :$
Aja, nu ska jag chilla lite framför datan, ha det kul!
Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0