Min dag i ett inlägg.


Jättegammal bild.

Hej!

Har vart igång typ hela dagen idag. Jag gick upp klockan halv 8 för att kunna hinna med bilen till enskedehallen där jag skulle vara med på kursen. Det gick faktiskt riktigt bra! Jag va inte lika trött som igår, men min kropp är helt mosad. Nja, inte riktigt men jag hade såå ont i hela benen och i nacken eftersom att jag skulle köra överslag volt upp till höjd och landa på nacken, inte speciellt smart av mig. Men både benen och nacken har blivit bättre nu. På vägen hem köpte vi ben and jerry glass som ska ätas ikväll.
Typ precis när jag kommit hem fick jag sms från Kim som sa att jag skulle komma ner till allämna. Gick dit och va lite där med honom och Pontus. Men nu är jag hemma! :)

Har du gjort något roligt idag då?


Kommentarer
Postat av: Corinne

ÅÅhhh vad bra att du är frisk!

Okejs, i miss you :'( <3333333333333333333333

2009-09-27 @ 18:57:26
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0