Smoothie, läxa, blogg.



Hej!
Sitter här och dricker smoothie som jag gjorde till mellis (hahaha, vad gulligt ordet mellis låter!). Lyssnar också på musik.
Jag har faktiskt inget att skriva om, typ inget roligt har hänt idag i skolan. Kanske lika bra eftersom att mycket hände igår. :) Haha! Idag blir det i alla fall träning, vilket också betyder att jag missar en match där vissa i min skola möter andra i min skola. Skulle vara ganska kul att se, men jag måste verkligen vara på alla träninar nu när det inte är så långt till tävling.
Ska plugga lite franska och läsa lite bloggar. Ni får ha det så bra!
Puss

Och juste, förlåt för jättedålig bloggning senaste dagarna. Knappt några bilder i dom få inlägg ni fått. Ska bättra mig.


Kommentarer
Postat av: Corinne

Jätte fin bild sötis! :D Always cute <333333333333333333

2009-09-30 @ 19:46:08
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0