Svaren från frågestunden.

Jag hade verkligen inget att skriva om så jag drar svaren till frågorna redan idag. :)


Postat av: fanny
va är dt som du är nöjdast med din kropp ?:)
och älskar din blogg, puss !<3

Svar:
Oj, jag vet inte ritigt. Ibland är jag nöjd för att jag är kort (konstigt huh?) men oftast önskar jag att jag va längre. Jag kan ibland vara nöjd med mina ögon för att dom lyser blått. Haha, det är liksom olika saker som ändras. En dag är jag nöjd med det och nästa hatar jag det.. Så fungerar jag!
Tack så mycket söti! :)<3


Postat av: julia
Hur mycket betyder jag för dej? ^^ <333

Svar:
Massa! :)<33333333333333333

Postat av: julia
Vad är du mest nöjd med? :)<3

Svar:
Menar du på mig eller över huvud taget? :) HIHI!


Postat av: julia
Hur söt tycker du att du e på en sakal 1-10? (a) <333

Svar:
Haha, ibland 5-5½. Och ibland typ 2. Det beror på hur jag är klädd och fixad. :) <3333
Jag hatar att snacka sådär om mig själv.. Det känns fel att säga att man älskar en själv till 100%. Om jag nu skulle ha älskat mig själv så mycket. ;)


Postat av: julia
Om du skulle ändra vad som helst på din kropp, vad skulle du ändra på då? :) <333

Svar: Gud vad många frågor om min kropp. :$
Jag skulle nog vilja ha ett annat hår! Platt och en annan färg. För just nu har jag typ guldigt hår? Jag vill inte vara guldlock.. 


Postat av: AGNES
hmm va ska ja fråga..
Är du nöjd med din nya klass?:D <33

Svar:
Ja det är jag, visst skulle det vara roligt att få med sig flera från sin gamla klass. Men jag måste ju lära känna alla andra också. :) <33


Postat av: mupp
b-h storlek?

Svar:
Anorlunda fråga..? :) Men 70a.


Postat av: M Y Y S A N
min fråga: hur kmr det sig att du började blogga?
och vem av storbloggarna är din favvis? <3


Svar:
Jag började blogga för att min syster gjorde det. Jag tyckte det såg kul ut och nu har jag bara fassnat i bloggningen. :) <3
Min favorit är nog paow, om jag måste välja..


Postat av: Daniel
vem är den roligaste personen du känner?
vem är din bästa kompis?

Svar:
Du är nog en av dom roligaste jag känner.. (det va de du ville höra va Danne?) Och Kim såklart! :)
Vem? Haha jag har mååånga! :) Jag är bästavänner med dom flesta, dom vet bara inte om det ännu. HAHA!


Postat av: A
Vad vill du bli när du blir stor? :)

Svar:
Just nu funkar allt så bra, så jag vill inte bli stor. Men om jag måste svara på den frågan så vill jag bli något som har med musik att göra. Sjunga och spela gitarr.. jag måste bara lära mig spela först! :)


Postat av: Clara
vilka länder har du besökt? jag älskar dej <3

Svar:
Jag har inte vart i på så många ställen, men Cypern, Frankrike, Turkiet, London och Spanien. Jag vet inte om det är så mycket mer, eller jo Sverige! Men vi har bilat ner till Frankrike så vi har åkt igenom massa länder. :D Gills det? Men nästa sommar blir det ju Italien, som jag vet att du alltid velat åka till. :) Mohahah!
Jag älskar dej också! 


Postat av: Julia
Okej nu kör vi , haha!

- Hur många besökare har du per dag?
- Vad är det första du tänker på när du går upp på morgonen?
- Favorit låt just nu? (a)
- Hur länge har du tänkt blogga?
- Vad vill du bli när du blir stor?
- Vad heter dina bästavänner?
- Är du oskuld :$

Svar:
-Nu har jag börjat komma upp i 65-70 /dag. :)
-Jag kan tyvärr inte tänka så tidigt på morgonen..
-Ingen speciell, men jag älskar att lyssna på dom där gamla låtarna som vi lyssnade på i femman sexan, dom väcker sååååååå många minnen. Jag älskar att lyssna på dom!
-Jag ska blogga tills jag är 63½.. Haha Julia söt, hur sjutton ska jag kunna veta det? (:
-Som sagt vill jag jobba med musik på nåt sätt.
-Jag har för många för att dom ska få plats.. :D Hahaha, jag skojar.
-Ja, jag är oskuld. (:


Postat av: Josefine L-H
Hej sötis här kommer några frågor ! :
1. varför är jag så himla smidig hela tiden ?
2.bästavän ?
3.varför valde du matte No ?
4.det sjukaste du har gjort ? (måste svara !!)
5.tycker du att du sjunger fint ? :)
6.hur kan du och sofia vara så lika ?
7.på en skala 1-10 hur mycket älskar du mig ?
8.stavas grym såhär : grym eller grymm ? :D
9.hur kan jag vara så grym/grymm ?
10.är du kär ?
11.vill du ha fler husdjur ?
12.ska du åka utomlands i år/ nästa år ?
13. i så fall, vart och när ? ;)
14.varför köpte du typ 30 klubbor på pansiot idag ?
15. varför hänger vi på ett pansionärs hem ? haha..

det var allt hejdå gullet ! <3

Svar:
1. Jo för att du har hängt ihop med fel folk. Det vill säga mig! :)
2. Mööööh, hur många gånger har jag fått den här frågan?
3. Jo för att jag är en plugghäst! :) Skoja, för att det är det bästa för framtiden tänkte jag.
4. Ojojoj, asså jag kan inte säga allt. Jag vet inte hur många gånger jag har gjort bort mig under min livstid. Jag har gjort bort mig så många gånger så att jag har börjat tycka det är kul.
Skit, jag har suttit med den här frågan i minst tio minuter och jag kommer inte på ett ända, jag ska fundera vidare på den frågan. Haha typsikt att glömma bort när man väl ska svara på en fråga med massa svar!
5. UUUUÄÄÄ! Jag hatar att skryta.. Men jag tycker att det kan låta bra ibland när man spelar in..ja. :$
6. Kanske beror på att vi är syskon och har samma mamma och pappa..? :D  Nej jag vet inte, själv tycker jag inte att vi är så lika! Vissa tycker att jag är mer lik Ida..
7. 100000000000. Jag älskar dig så enormt mycket så det går inte att beskriva! Tänk att vi känt varandra sen dagis! :') <33333333333333333333333333
8. Det stavas nog grym.
9. jag vet inte det har jag också alltid undrat. HAHA!
10. Nej, jag tror inte jag är kär. Jag skulle vilja ha en pojkvän.. :)
11. Jag skulle inte säga nej direkt. Men när jag sen flyttar hem ifrån ska jag köpa en liiiten hund. Det har jag bestämt!
12. Jag ska åka utomlands nästa år, träningsläger i Italien i en vecka! :)
13. Höhö, du fick svaret där uppe!
14. Jag gillar klubbor.. okej? :$<33333               HIHI!
15. Jo för att vi är konstiga.. Det borde du väl ha lärt dig vid det här laget?

Taack Sööööötnoos. 


Postat av: Josefine L-H
vad gillar du mest med mig ? :D <3
puss.

Svar:
Allt, ! :) <33333333333333


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack! :D men liksom där inlägget är i den raden ska det vara vitt, precis som din! :D fattar du?

2009-09-05 @ 22:09:54
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV: det verkar bara som de du verkar ha de så kul vart du än är o har så monga väner

2009-09-05 @ 22:17:16
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: Daniel

ha bästa svaret xD

2009-09-06 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0