Tja.


Syskon.

Ganksa tråkigt bloggning idag. Men jag har inte orkat göra bättre ifrån mig. Jag är ju faktiskt förkyld och har därför inte all energi som jag brukar ha.Ville bara skriva ett inlägg, hade inget intressant att berätta. För er som vill veta så sitter jag med täcket runt mig i min stora skrivbordstol och chattar lite med Julia. Har några att smsa med också.
Men nu måste jag röra lite på mig, vilket betyder att jag ska hitta något att ta på mig tills skolan imorrn. :) Haha, vilken mortion huh?
Bryt inga ben, Pussar.


Kommentarer
Postat av: sophia

hejhej , nu har jag en fantasifull tävling, va med och tävla om länkning och titeln veckans bästa blogg :) och även lite extra besökare? :) förlåt för reklamen och lycka till :)

2009-09-21 @ 20:31:27
URL: http://soophiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0