I´m back.


jag och emilia

Jag är hemma!
Och det har vart sjuuukt kul! Vi började som vanligt med att träna till klockan sju eller nåt. Efter det fick vi reda på att vi skulle ha nån slags fem-kamp. En sak va att man skulle göra en säng av alla sakerna i hallen, man skulle ha den finaste. En annan sak va att man skulle kasta en sko så lång som man kunde. Och vi fick 75 spänn var, med dom skulle vi gå till affären och handla saker till en efterätt. Laget skulle komma överens om nåt man skulle göra. Vi bestämde fruktsallad med smältchoklad i ugn. :) Vi kom tvåa på den övningen! Och i slutet blev det också en musiktävling. Totalt kom vi trea av fem tror jag. :D HAHA!
Sen när fem-kampen va slut hoppade vi trampolin till klockan 12 och sen blev det prat tills klockan halv fyra eller nåt. Vi passade på att fråga ut våra tränare, hihi!
När vi sen vaknade kom vi på att det kanske inte va sååå smart att somna så sent, vi gick upp väldigt tidigt! Så alla gick runt där i hallen jättetrötta, haha och då fick vi veta om att en kvart ska alla saker vara borta för att det kommer en grupp som vill träna här. Hehe, inte så kul så tidigt på morgonen.
Laserdome va askul! Själv kom jag på 12:e plats. Och mitt lag (röd) vann!
Hoppas ni orkade läsa allt det där, nu ska jag ta en dusch eftersom att jag ska till Julias place klockan 6.
Ha det bra! KRAM


Kommentarer
Postat av: Corinne

Johannis, du får skicka några bilder från igår :)<3 [email protected]

2009-09-05 @ 14:51:09
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0