Vad tiden går långsamt när man går upp tidigt..?


Bild av Kim tror jag.

Jag gick ju upp tidigt imorse, och herreguud vad man hinner göra mycket när man är uppe så tidigt. I vanliga fall vaknar jag äter frukost sitter vi datan och sen är det kväll? Haha! Och idag har jag gjort massa saker. Det känns som att det va igår som jag kollade på fotbollsmatchen.. Ojojoj.

Jag tycker att jag har uppdaterat ovanligt mycket idag. Då blir nog Julia glad :) Hihi, hon klagar på att jag skriver för få inlägg på dagarna. Men idag har ni redan fått 10 inlägg tror jag, och tvivla inte på att det kommer flera. Klockan är ju bara 20 i 11 /johanna nyberg


Kommentarer
Postat av: alexandra

johanna goes svart hårig :D <3

2009-09-13 @ 00:54:23
URL: http://someoneinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0