22.24

Hej! Kan väl skriva ett inlägg eftersom att det va ett tag sen.
Idag gick jag tidigare från skolan för att jag skulle till doktorn. Dom hade fått svaren från magnetrönken, (om jag inte skrivit det innan, så har jag vart och magnetrönkat knät). Det visade sig att främre korsbandet är av. Typ det värsta som kunde hända! Asså jag är såå arg, eller jag vet inte om jag är arg eller ledsen!! Både och antar jag. JAG HAR TYYP DAAAAMP, och vet inte vad jag ska ta mig till.. Hehe! Kommer ta typ 9 månader innan allt blir "bra" igen.
 (Bild från google)
Kommer antagligen ha en sån där på benet efter operationen. Vilken underbart fin bränna jag kommer få.. Inte för att det är de ända jag tänker på.

Men nu ringer Malin, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0