Skidor.


Hehe, precis när vi kommit dit. Och nej, jag åkte inte utan hjälm..

Jag har inte kännt för att blogga förns nu. Jag kom hem från Bjursås ganska sent och var trött. Så där har ni en förklaring :)

Jag hade i alla fall GAAAAALET kul! Haha den mesta tiden tillbringade jag med Andrea och lite Chrisse också. Och herregud vad jag garva. Jag höll på att dö, seriöst! Jag och Andrea skulle prova knappliften bara för att det va lite kul. Det första som händer är att Andrea släpper liften för tidigt och åker bakåt i backen och sen åker typ in i nån stolpe. Där sitter hon i typ fem minuter och försöker komma loss tills hon tar av sig skidorna och går upp till mig. Då ska hon försöka sätta på sig skidorna i typ en nerförsbacke och det tar minst en kvart. Hahahaha! Tillslut ställer jag mig framför henne så att hon inte skulle åka neråt. Då får hon på sig skidorna men istället så glider vi bakåt i backen typ över varandra och landar i ett träd och skitdjup snö. Där låg vi ett tag och försökte ta oss upp samtidigt som vi dog av garv och hade några killar brevid oss som garva åt oss och försökte hjälpa också. Sen när vi äntligen är uppe åker vi ner och på mitten ramlar ju såklart Andrea! Herre min gud vad kul det va! Jag kan inte sluta skratta!

Bussresan tog 3-3½ timma. Under hela vägen dit och tillbaks satt jag mellan några nior.. -.- Men det va ganska roligt i alla fall :) Haha! Men nu ska jag ta och duscha!
Snöpuss.

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAH, dagens bästa :D

2010-02-05 @ 07:36:19
URL: http://andreawideens.blogg.se/
Postat av: JULIAHOLMEN

Guud vad söt bild! Du och Frida Lundin va?

Låter som du haft riktigt kul! :)<333

2010-02-05 @ 18:09:36
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: JULIAHOLMEN

Alltid lika söta! :)<33

2010-02-05 @ 22:07:46
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0