Fjorton!

Hemma från 2 jättelyckade dagar!
I fredags gick jag på träningen, gick inte speciellt bra eftersom att jag vart förkyld hela veckan innan. Började hosta efter typ 2 varv.. Efter träningen kärde Jonas och Corinnes pappa hem oss till Corinne. Började med att käka mackor sen så bytte vi om och badade bubbelbad i massa timmar! :D Jättemysigt! Har massamassa bilder där ifrån. Senare så gick Alex hem för hon var typ förkyld :(
Vi satt inne i köket hela tiden och snackade om allt och inget. Hade jättekul! :) Imorse vaknade jag av att Corinne låg och stirrade på mig (haha jag delade säng med corinne medans Emilia och Malin låg på jättetunna madrasser, hahaahhahahahah!). Klockan var kanske 11 eller nåt. Åt frukost och sen åkte jag och Malin iväg till vällingby. Köpte saker som jag kanske lägger upp lite senare :)
Efter vällingby så gick jag hem till Clara för att fira hennes och Ottilias födelsadag, MASSA GRATTIS TILL ER! :D Hade jättekul!

Men nu blev det för långt här. Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Corinne

mohahahaha, inte varje dag du blir väckt av en sånn snygg brud stirrandes in i dina ögon va?? ;) Love you darling <3333333333333333333333333

2010-01-24 @ 09:28:53
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0