Gal1

'bara jag som tycker det är grymt fult och störande när folk skriver ord med siffror? haha bara därför var jag tvungen att skriva så som rubrik... :p'

Godmorgon.
Idag vill jag gå och köpa hårfärg, för då kommer jag kunna färga det nån gång den här veckan. På onsdag kanske? För då är mamma ledig. Imorn ska jag städa hela huset (får 350:- som jag ska spara till skåneresan) så då kommer jag inte hinna. Haha ett jäkla snack om hårfärg asså..

Jag har redan börjat skriva ner saker jag ska ha med till Italien. Det är bara 12 dagar kvar,men ändå. Fett me tidigt. Men vad ska man annars hitta på när man inte har något att göra?...
Okej. Det finns massa saker. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0