saker ni kanske inte visste om mig

-jag är sjukt rädd för fåglar och ännu räddare för grodor.
-jag har tvångstanke att trycka på stopknappen i bussen även fast nån redan tryckt innan eller om det är    slutstation.
-jag hatar när folk knäcker fingrarna. eller andra kroppsdelar, sjukt äckligt.
-jag går fortfarande aldrig på A-brunnar sen jag va liten då jag lärde mig att det gav otur.
-jag hatar att vara ensam.
-jag har aldrig rökt.
-jag har färgat mitt hår så många gånger så jag inte vet vad jag har för riktig hårfärg.
-jag har bara vuxit 5 cm på två år.
-jag ska inte gift mig.
-jag älskar ordet skägg, efter sett alla avsnitt av kungarna av tylösand.
-jag hatar när killar snaggar sig.
-jag har väldigt många tankar om allt som jag aldrig kan berätta för någon för jag vet inte hur jag ska förklara.
-jag mår dåligt när jag tänker på döden och vad som händer efter.
-jag tror inte att medeltiden och allt skit funnits, utan att alla bara lever om samma liv om å om igen utan att vi  kommer ihåg något av det förflutna.
-jag ska konfirmera mig men jag tror inte på något sånt där.
-det enda programmet jag följer är paradise hotel.
-jag hatar såna som missbrukar "jag älskar dig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0