det kanske låter gott

Jag älskar att dissekera lammhjärta. Så himla mysigt att skära och klippa i det, tack Ullabulla för att du lät oss göra det idag. Påminn mig att tacka dig!
Helt seriöst så var jag nära på att spy. Var tvungen att hålla i det också, och typ stoppa in fingret å massa annat skit. Stackars dom som har lektion där tidigt imorgon. Ruttet blod. Slem. Hjärtrester. Mys. Uppblåsning av lungor lockar mig inte direkt. Jag tänker inte blåsa i nån jävla slaktad kolunga.
min 'happiness vägg' som inte finns längre.

Kommentarer
Postat av: Karru

Nej, det är sant, det innehåller supermycket b vitamin som är bra för både hår och naglar ;) Men annars finns det b vittamin piller som man kan köpa på typ ica ;p <3

2010-09-03 @ 18:42:24
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0