känslor

Jag är ledsen för att jag inte sett. Att jag inte har kunnat hjälpa. Jag är ledsen att jag sagt saker som kanske bara har gjort det värre och jag är ledsen för att det blev som det blev ett tag.
Men nu när jag vet, ska jag gör allt för att du ska må bra. Jag klarar inte att du har det såhär. Klarar inte av att höra hur dåligt du faktiskt mår. Mår inte du bra, gör jag det inte heller. För du är en del av mig, en del som alltid kommer finnas inom mig.
Allt du berättar. Allt du har skrivit. Det känns som att det kommer från en bok. En bok där allt bara är påhittat, nerskrivet på papper. Men det är ditt liv. En fjortonårings liv. Det är hemskt. Och jag kan inte göra nåt annat än att lyssna. Låta dig berätta. Säga att det du säger om dig själv inte är sant. För du är visst värd nåt. Du är värd guld. Hur ska jag få dig att förstå? Du säger att du inte har någon glöd längre, att du skiter i ditt liv. Men vet du vad? Jag kommer hjälpa dig att få tillbaks den, jag ska fan göra allt. Jag ska få dig upp på fötter igen. För du ska inte må såhär, du ska ha så jävla mycket mer.

Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, du är den mest äkta jag har, ja tar inte ett steg utan dig johanna. <3

2010-09-05 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0