under mitt bloggande 2009

då hade jag mitt ruttna rum utan dörr

jag tog efterblivna bilder

tävlade första tävlingen med järfälla i örebro


plattade håret för första gången
var i romme med klassen i sexan

hade smala ben

bakade typ varje dag med julia


målade den blå väggen vit

drog i håret på varenda bild


första vårsolen


var på landet på påsklovet

min lugg hade precis växt ut, så klippte jag den igen


var mörkblond


trodde mina marsvin var hundar

var konstig


tog första bilderna med min systemkamera


slutade sexan. grym tid detdär.


drog till julias land


badade med kläderna på


jag och josefine saboterade marsvinen. hehehe nee då


bio med syskon

lite sånt också
nördade sönder playahead
började sjuan
hade en bra period i gymnastiken innan jag började skada sönder mig överallt


gjorde misstaget att färga håret mörkare som dessutom blev blått


buss och tåg "luffade"


satt ute och grillade en sista gång innan kylan kom


vi var efterblivna


hatade att behöva klä mig i varmare kläder


massa kvällar med julia, kim och pontus


köpte en fjällräven.....


det blev höst




började fota allt mer och mer


lite sånt klämdes in också


åkte till göteborg för tävling men kollade bara på pga skada
jag trodde inte att kärlek fanns


det blev jul 2009 och sedan ett nytt år.

Kommentarer
Postat av: random

jättelik katy perry på den 28:e bilden heheh!

2011-04-21 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0