intressant, ja-ja

VEM ÄR DU:
Namn:
johanna
Tilltalsnamn: johanna, nyberg, nybis....
Födelsedag: 8 januari
Ögonfärg: ljusblå typ
Hårfärg: vet inte riktigt, nån brun färg
Längd: 1,59
Högerhänt/Vänsterhänt: höger
Värsta vanan: ingen aning.. 
Stjärntecken: stenbock. fast det har ju tydligen ändrats nu.
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: nej :)
Skor idag: converse 
Det första du tänkte när du vaknade idag: jag hatar skolan
När går du och lägger dig: det är olika.. men runt tolv på vardagar
Bästa minnen: har flera stycken

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du pratade i telefon med:
Andreas
Pussade: Andreas
Kramade: Alexander
Du skällde på: haha vet inte
Du fick sms av: Roxell

FAVORITER:
Färg:
spelar ingen roll
Mat: tacos är standard
Grönsak: minitomater
Frukt: fruktsallad
Bär: jorgubbar
Djur: hund
Glass: ben&jerry´s
Tuggummi: haha asså 
Helgdag: vad menas med det?
Årstid: sommar helt klart
Radiostation: the voice
Film: ingen speciell

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: rik, lycklig
Hur vill du dö: nära någon jag älskar och utan ångest för saker jag gjort eller inte gjort
Vem av dina vänner är du mest lik: ingen aning. jag är jag.
Hur länge tror du att du kommer leva: 236½ år

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
ja
Rymt hemifrån: nej
Skolkat: tror inte det faktiskt 
Sovit utomhus: självklart
Gråtit i skolan: mm
Spytt i skolan: inte vad jag vet
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt: haha om jag har! 
Varit på scen: aa, haha
Retats: vem har inte
Blivit nedslagen: nej,

DU:
Sjunger bra:
vet inte, hehehe
Kommer överens med dina föräldrar: inte alltid men aa
Gillar åskan: ogillar inte direkt
Spelar något instrument: nej, vill kunna spela gitarr
Dansar i regn: aa självklart


KAN DU:
Gå ner i split:
kunde förut
Skriva med båda händerna: aajo, kan kan jag ju
Vissla: jag e kung på de
Blåsa en tuggummi bubbla: jadå
Ha dina ögon i kors: japp
Nudda näsan med tungan: haha aa faktiskt.. 
Dansa: alla kan dansa

SENAST DU:
Skrattade:
idag
Filmen du såg: how to lose a guy in ten days
Drog ett skämt: kommer inte ihåg
Sjöng: på franskan till robin 

RANDOM:
Hur många kuddar sover du med:
en, men jag har fem stycken som bara ligger där
Dricker du mjölk: till maten
Personen du hatar mest: hata är ett starkt ord
Hur många singnaler innan du svarar: brukar inte direkt räkna
Är du ett hälsofreak: tvärtom i såna fall
Vad är det värsta vädret: när det regnar köttbullar
Lekte du med barbie som liten: haha ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0