you have two choices in life.

jag börjar undra om jag har någon som vakar över mig. ger mig de jag önskar mig men har ibland pms. då ger den mig dåligt humör och ångest. för jag kan älska något som jag nästa dag hatar. kan alla det? jag tror jag är konstig, är i en period där jag inte förstår allting men försöker ändå. jag mår bra, jag mår bättre än bra men jag vet inte vad som händer i världen. hur allting är, vad allting är och varför. jag tänker på allt, varför jag är jag och hur känslor kan uppstå. ingen förstår mig tror jag, bara jag själv. kan inte berätta det för någon för jag kan inte få ut det i ord. det finns bara inne i mitt huvud. men mamma och pappa säger att allting sitter i skallen, så varför skulle inte det här sitta där då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0