2 dagar kvar.


Varsågod, en höstbild mitt i vintertiden!

Godmorgon!
Jag har börjat vakna ganska tidigt enligt mig. Och det är ganska bra, man missar inte lika mycket av dagen.
Idag har jag inga planer för vad som ska göras. Bara att jag måste städa mitt rum.. igen! Det måste ju vara fint nu till jul. Julafton julafton julafton, det är bara två dagar kvar! Det är nästan så att man inte tror det. Året har gått så snabbt! Det blir ju inte bättre att julkänslan inte är på topp.

Nu sitter jag och äter godis, busigt! Jag har inte ätit frukost ännu. Och det här ska jag fortsätta med, ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Corinne

Möhöhöhö, det sägs med kärlek, muchi muchi kärlek ;D <33333333333333333

2009-12-22 @ 11:57:47
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0