Bara för att vi är så seriösa på bilder.


Sa jag att vi var pausunderhållningen på innebandymatchen för elitserien igår? Det glömde jag kanske säga..

Jag har lyckats få ner allt som behövs i väskan och jag har också lyckats med att få den proppfull även fast vi bara ska vara där i en helg. Alltid, verkligen alltid får den så full. Välldigt kefft av mig!
Igår kommer tåget gå 12.10 och Malin hämtar mig kvart i 11. Så jag kan inte lova att det blir ett sista inlägg men vi kan ju hoppas att jag hinner :) Å, det ska bli sååå kul!!

Nu ska jag försöka fixa en spotify spellista, men jag har inga ideer på låtar. Nån som kan en eller flera bra låtar? Skriv dom gärna till mig då! Ni har hela helgen på er. Var inte blyga! ;) Massa pussar!

Kommentarer
Postat av: malin

OMG! Jag är ju inte beredd! :P hahaha ohno! Alla andra blev jättefina! :'( hahaha :P <3333333

2009-12-03 @ 21:34:01
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0