Dagens.


Wii, dagens outfit.
Gul blommig t-shirt, Sofias

Mjukisar, skolan


Tja! Jag måste snart stänga av datan för jag ska hinna äta något innan jag drar iväg på friståendeträning, som idag är i flera massa timmar. Men det är väl för att vi ska tävla i helgen. Eller dom, för själv ska jag inte vara med på grund av min jäkla skada.. SUCK! Men jag ska vara där och stötta dom, heja och ha kul :)

Idag har det inte hänt något speciellt. Förutom att jag hittade en klubba i julkalendern, vi hade håltimma i 2 timmar för att svenska läraren var borta, och att jag och Frida hade kul på översta våningen medans alla andra i vår klass typ hade gått hem. Haha, vi skulle upp och knacka på dörrar och sen springa och gömma oss. Men vi vågade inte riktigt så vi bad FL göra det. När han hade knackat sprang han ut genom dörren och försvann. Men jag och Frida var inte lika smarta, för jag ställde mig bakom skåpen och Frida liksom gick i korridåren. Sen när han öppnade första gången så såg han oss inte. Sen när han stängde började jag asgarva så antagligen hörde han mig eftersom att han öppnade igen och såg oss. Haha, han ba: ni får inte göra om det det! Men en sån där rolig dialekt! Hahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0