Snö.



Nemen tjaa!

Jag har tyvärr inte kunnat blogga idag. För imorse försov jag mig. Jag hade satt tiden igårkväll men jag hade glömt att trycka på knappen som sätter igång det hela -.- Så jag vaknade 40 minuter innan jag började. Och så lång tid brukar det ta för mig att fixa kläder, smink och hår.. SUCK! Så jag fick snabbt klä på mig något, sätta på mascaran snabbt och sen sticka iväg.
Första rasten blev det självklart snöbollskrig med några stycken. Man kunde ju inte låta bli den nya snön som låg på marken ;) Efter skolan blev det ännu större snöbollskrig med både 7:or 8:or och 9:or. Under dagen har jag nog blivit mulad minst 30 gånger, och mulat andra mer än så :) Mohahaha! Klockan 20 i kom pappa för att hämta mig så åkte vi till kiropraktorn. Åkte hem efter kanske 20 minuter, och sen blev det träning. Det gick skitbra!!

Nu har jag precis plattat håret, undrar hur långt det kommer hålla imorrn på grund av all snö. Och alla snöbollar som jag förmodligen kommer få på mig. Det kommer säkert krulla massa redan påväg till skolan, men vi får väl se :) Jag har en dagens outfit på G. Klicka in lite senare bara, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0