Göteborg göteborg göteborg.


Bara för att vi är så coola.

Heeeej, har ni saknat mig? *host host*
Jag är hemma, eller egentligen kom jag hem igår men det var ganska sent så jag orkade inte blogga. Den tiden som sas att vi skulle komma hem va kvart i fem. Men nej nej, det var en av el-ledningarna nån bit fram som hade gått sönder. Alltså fick vi inte åka! 4½ timma satt vi inna på ett tåg som stog stilla. Dom sa att det kunde ta fem minuter eller upp till två timmar, så dom föreslog att man inte skulle gå iväg för långt för då kunde man missa tåget. Alltså satt vi instängda i fyra och en halv timma, TJIHO.. Sen när vi äntligen skulle iväg så var tåget trasigt, men det startade tillslut. Vad härligt det var, eller inte?

Och till tävlingen dårå. Det gick SKITbra! Gud vad stolt jag är över alla! :D Vi kom dit, vår första USMtävling och hade som mål att inte komma sist, alltså slå 3-4 lag. På förträningen nästa dag så hände det något med Sophies arm så dom sa att hon skulle hoppa men inte köra tumbling. Sen när det var förträning på tumbling så fick vi ta in massa reserver och så bytte vi också ut några stycken. När dom sen ska ut och köra tumbling bestämmer dom att Sophie skulle köra framåt utan att hon kört förträningen (ja, hon gick med på det). Så vi som satt och filma, säkert dom andra också, var jätte nervösa! Men det gick jättebra! Plats 15 av 27. :)))

Ni ska snart få mera saker att läsa och flera bilder att kolla på! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0